16. november 2018
 
idrettKvikne IL, orienteringFredagskarusellen - 2018
This text is replaced by the Flash movie.

 Fredagskarusellen 2018 Minimer

 

 Fredagskarusellen 2018  

Vi fortsetter med Fredagskarusellen i samme spor som tidligere år, dvs korte løyper i ulike vanskegrader, der den som vil springe langt, kan springe flere løyper. Og gode muligheter for å vinne fine premier for alle.

Velkommen til alle, ung eller gammel, erfaren eller nybegynner;- her er det plass til alle.
Benytt Fredagskarusellen til å få en sporty start på helga! Vi oppfordrer foreldre til også å stille i løpsantrekk;-)
Poenglista ligger her.

Løpene (se komitè helt nederst):

  1. Fredag 4. mai: Coop  Kick-Off med info. om sesongen (bl.a. om kurs/opplæring/trening). Gratis forfriskninger denne kvelden.
  2. Onsdag (!) 23. mai: Skola  (Verdens o-dag)   
  3. Fredag 1. juni: Lysløypa (skiarenaen)
  4. Fredag 15. juni: Vollan
  5. Fredag 31. august: Coop Vollan Lysløypa (ved 1,5-km. runding)
  6. Fredag 7. 14. september: Skola, med premieutdeling, og avslutningsmarkering med pizza og kake.

Påmelding og start:
Påmelding og start kl. 18.00 – 18.30
Det er ingen tidtaking på løpene, utover det at hver enkelt kan se sin tid på 'strekktidlappen' sin.

Startkontingent: 
Per løp kr. 30,- (maks. kr. 150,- totalt)
Per løp, familie, kr. 100,- (maks. kr. 500,- totalt)
Kontingenten blir fakturert etter siste løp.
Gratis utlån av løperbrikke.

Premiering:
De som deltar på minst 4 løp, er med i konkurransen om en uttrekkspremie på kr. 300,-. Dette gjelder for alle opp til 20 år (født 1996 eller senere).
Det vil også bli trukket tilfeldig poeng etter hvert løp. Deltageren med flest poeng her, uansett alder, vinner kr. 300,-. De 4 beste løpene teller.
Ellers premie til alle som har deltatt på minst fire løp.

Enkel kiosk (kaffe, kake). Gratis saft.
Veiledning tilbys på alle løp.

Velkommen!


Komitè:

Vi har satt opp komitè for hvert løp, og håper det passer og er greit for de vi har ført opp.
Løyper/kart har følgende jobb: Lage løyper og evt. oppgradere kartet om nye endringer har skjedd i terrengområdet. Setter ut poster, inkludert start- og målpost. Skriver ut et passende antall kart med ferdige løyper på, og tar med på løpet. Løypeleggeren merker også til samlingsplassen (o-skjermer og/eller skilt). Tar inn igjen postene.
Registrering mm har følgende jobb: Får arrangørkasse med mer av forrige arrangør. Denne inneholder kaffepulver, saft, servietter, beger. Plastlommer til kart (brukes ved bløtt vær). Kasse med vekselpenger. Stor kanne for rent vatn og ei mindre til å blande saft i. Mugge for servering finnes også i kassa  
Tar så med et enkelt bakverk og ei termoskanne med kaffe på løpet. Storkanna fylles med vatn.
På løpet registreres alle deltagere, perm med ark ligger i kassa. Brikke lånes ut til den som ikke har. 
Deltagerne velger selv hvilke løyper de vil løpe. Tider skal ikke noteres.
Salg av kake og saft gjøres ved selvbetjening (kr. 10,- per kakebit og kr. 10,- per kaffekopp. Saft er gratis.)
Sørger til slutt for at det er like ryddig på plassen vi har vært som da vi kom, og levèrer arr.kasse til neste arrangør, permen til John.

Dato  Løyper/kart Registrering mm Merknader
 4. mai John Monika og Anne Grete Kick-Off. Info.
23. mai John Anne Laila og Roar Onsdag! Word-O-Day
 1. juni Harald Eivor og Magne   
15. juni Harald Margrethe og Andrè  
31. august Harald Ann Merete og Kjell Olav  
 7. september John Monika og Anne Grete Med permieutdeling

Mvh styret i Kvikne IL, orientering;- Monika, Anne Grete og John

    
Opphavsrett (c) 2018 Kvikne.no